Банки відкриватимуть нестандартні відділення

Цього року з’явиться ще більше вузькоспеціалізованих відділень та «відділень-кав’ярень».

Про це повідомляє «Фінансовий клуб» у проєкті «50 провідних банків України – 2021».

У 2021 році банки продовжують оптимізацію мережі відділень та модернізують наявні підрозділи. Головна мета – зробити їх технологічними, зручними та комфортними для клієнтів.

Кредобанк, наприклад, уже відкрив у двох бізнес-центрах Києва банківські відділення формату «відділення-кав’ярні» з lounge-зоною очікування та диджитал-зоною самообслуговування.

Ощадбанк почав розвивати спеціалізовану іпотечну мережу: наприкінці лютого банк відкрив 12 перших іпотечних центрів Oschad Home. Вони надаватимуть повний комплекс послуг для укладення угод купівлі-продажу нерухомого майна, в тому числі некредитних. Загалом таких підрозділів по всій країні буде 35.

Ще минулого року банки трансформували відділення для їх більшої зручності. Креді Агріколь Банк поповнив свою мережу сімома відділеннями нового формату, оснащеними зонами самообслуговування 24/7, де клієнти виконують операції з погашення кредиту, поповнення рахунків, депозитів чи карток у зручний для них час, без черг до каси.

ПУМБ замінив закриті касові кабіни на відкриті робочі місця теллерів (касирів-операціоністів). Працівник такої відкритої каси не тільки здійснює касову операцію, а й допомагає клієнтові підключитися до онлайн-каналів та здійснити операцію самостійно.

«Менеджери відділення навчають клієнтів диджитальним сервісам. Проте якщо клієнту зручно отримувати банківські послуги саме у відділенні, така можливість завжди є», – каже заступниця голови правління ПУМБ Наталія Косенко.

Джерело

ПОЗВОНИТЬ